Beats by Dr. Dre Solo

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beats by Dr. Dre Solo op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Timmm1 24-08-2012
Geschreven voor: Beats by Dr. Dre Solo

Vanaf het begin toen ik de Beats kocht vond ik ze helemaal geweldig. Alles perfect!! Geluid, vormgeving. Alles deed het top enzo. Totdat ik hem een keer liet vallen op de grond. Hierna stoorde hij een beetje aan de linkerkant. Niet heel erg maar wel hinderlijk. Dit was natuurlijk mijn eigen fout dus dat is niet als - punt van de Beats. Het geluid en de bass zijn echt ge wel dig!! Ik had de Beats veeeel en veeeel eerder moeten kopen. Ik heb ze gekocht bij de BCC en gezegd dat ze bij Correct.nl 139 euro zijn en toen kreeg ik ze dus mee voor 139 euro =). Als je over de Beats twijfelt om te kopen, gewoon doen!! IK ZEG DOEN. Ze zijn echt GE WEL DIG!!!

Maartenvw17 16-04-2012
Geschreven voor: Beats by Dr. Dre Solo

Ik stond altijd afwijzend tegenover de Monster beats by Dr. Dre. Ik dacht altijd al dat merk gedoe .
Je betaald 150 euro voor het merk en 10 euro voor het geluid.
NIETS BLEEK MINDER WAAR!
Ik heb de Monster Beats by Dr. Dre Solo nu al een aantal weken en ik ben nog nooit zo tevreden geweest met een koptelefoon. Het geluid is werkelijk waar fantastisch en de hooftelefoon is zeer comfortabel.
Stop met twijfelen en bestel! Het is je geld meer dan waard!
Een minpunt, als je eenmaal aan de Beats by Dre bent wil je nooit meer iets anders.

blead 06-01-2012
Geschreven voor: Beats by Dr. Dre Solo

laten we het hebben over mijn nieuwe liefde de beats by dre solo koptelefoon. laaten we beginnen over mij zelf dit keer omdat de koptelefoon nog al gehyped is. Ik luister zelf al jaren naar metal en hardrock en ben voor het eerst in aanraking gekomen met de solo,s bij een demo van de htc desire xl limited en was zwaar onder de indruk van de kop telefoon en heb hem uit einderlijk los gekocht.

De kwaliteit is echt super de uiterlijk is ook zeer belangrijk ik heb bijvoorbeeld ook de bose koptelefoon beluisterd die 3 tientjes goedkooper was iets minder bas net zo zuiver perfecht voor binnen,s huis gebruik gezien dit een zeer lelijk product is daarom is de solo dus zo gewelig een mooi product met een kabel die door de dikte niet in de knoop kan waar de bose al in de knup zat bij de demonstratie.

conclusie dit is makelijk de beste hoofdtelefoon die ik ooit heb gehad het is echter wel aanteraden om dit bij een erkende verkooper tekopen gezien zoon 75% van de omloop niet echt is en wat ook aanteraden is om gewoon het product eens tebeluisteren gezien ik ook dacht dat het gewoon een kop telefoon van 10 euro is met een logo van 170 euro laat je verasen.

PatrickFC 20-01-2012

Waarschijnlijk bedoel je de HTC Sensatoin XL, want de HTC Desire XL bestaat niet. Hoger high-end toestel of in die geest dan Desire HD is er niet.

nnm0512 01-08-2011
Geschreven voor: Beats by Dr. Dre Solo

Heb vandaag de beats by dre solo in het zwart gekocht!
Ben nu al helemaal gek op deze koptelefoon.
Vooral mijn muziek smaak; r&b, hiphop, rap, reggaeton klinkt zeer goed!